meerdere activiteiten bekijk de video
Dé improvisatieshow die op je lachspieren werkt
Je kent vast wel het komische televisieprogramma ‘Alles mag op…’, waarin Gordon, Jandino en Gerard Joling alles op zijn kop zetten. ‘Alles mag bij…’ van Baarle Outdoor & Leisure is een afgeleide van dit televisieprogramma. Alles mag bij… is een activiteit die gespeeld wordt door een grotere groep deelnemers. Hét perfecte uitje dus voor bedrijfsfeestjes, teamuitjes of familiedagen.
Je creativiteit wordt aangesproken
Bij Alles mag bij… worden verschillende activiteiten gedaan die behoorlijk op je lachspieren werken. Je creativiteit wordt aan alle kanten aangesproken om én de opdrachten zo snel mogelijk te volbrengen én om het andere team te verslaan. Denk aan activiteiten als het spellen van een woord door je lichaam in allerlei bochten te wringen tot het schreeuwen van woorden totdat je medespelers doorhebben wat je ze wilt vertellen.
Het leuke aan Alles mag bij… is dat de naam van het spel zich automatisch aanpast naar bijvoorbeeld ‘Alles mag bij…Philips’, ‘Alles mag bij…Gloria UC’ of bij een familiedag in ‘Alles mag bij…de familie Jansen’. Deze activiteit kan in de saloon van Baarle Outdoor & Leisure gespeeld worden, maar ook bij u op locatie. Informeer vrijblijvend naar de mogelijkheden.
Raad de Plaat
De muziek start en de eerste noten worden gespeeld. Hoe snel raad jij het juiste nummer met de juiste artiest? De twee teams moeten het tegen elkaar opnemen in deze muziekronde. Wie het eerste de hit herkent, mag antwoorden. Als je het fout hebt, gaan de punten echter naar de tegenstander.
Fotomime
In deze ronde staat een speler tegenover zijn teamgenoten achter wie een foto te zien is. Hij moet deze uitbeelden. Als zijn teamgenoten het uitgebeelde raden, wisselt de beurt en moet een ander teamlid een foto uitbeelden. Het is de bedoeling zoveel mogelijk foto’s te raden binnen een beperkte tijdslimiet.
De Dirigent
In deze ronde zit de teamcaptain achter een tafel vol instrumenten. Nadat hij heeft doorgekregen welk nummer hij moet ‘dirigeren’ met een van de instrumenten voor zich, mogen de deelnemers gaan raden. De bedoeling is dat de teamcaptain het publiek zo probeert te dirigeren dat zijn teamgenoten het nummer herkennen dat gespeeld wordt, zodat ze dit kunnen proberen te raden.
Letterpakken
Per team worden vier deelnemers in letterpakken gehesen. Zowel op de voor- als op de achterkant van ieder pak staat een letter. Het team krijgt een vraag voorgelegd waarna ze het antwoord moeten geven door op de goede volgorde te gaan staan (en de goede kant op te kijken).
Een grappig spel waarbij communicatie belangrijk is, en waar gegarandeerd gelachen word.
Daar teken ik voor
Een teamlid moet op een digitaal scherm woorden tekenen die het team moet proberen te raden. De kijker ziet deze tekeningen hierbij ook op zijn/haar scherm, zodat deze ook zelf kan proberen te herkennen wat getekend wordt.
Schreeuwlelijk
De leden van een team krijgen koptelefoons met muziek op en moeten woorden naar elkaar toe schreeuwen die de ze moeten raden aan de hand van de bewegingen van de lippen.
Finale
De muziek start en de eerste noten worden gespeeld. Hoe snel raad jij het juiste nummer met de juiste artiest? De twee teams moeten het tegen elkaar opnemen in deze muziekronde. Wie het eerste de hit herkent, mag antwoorden. Als je het fout hebt, gaan de punten echter naar de tegenstander.